Las voces del mañana
The future stars of Latin music, in their own words.Within the vast and diverse cultures that define Latin America and its global diaspora, music remains one of the most inviting and universal factors. From the ever-evolving sound of música Mexicana to the expansive presence of reggaetón, this mix of genres and styles serves as a reminder that Latinidad is not a monolith. Las Voces Del Mañana shines a light on some of the best and most promising young artists today, including Jerry Di, Eslabon Armado, TINI, and Jay Wheeler—providing a platform for them to express, in their own words, the power of Latin music.