Starring Bill Butts, Shawn Smith
The Hot Wheels Monster Trucks power-up after discovering the power crystal when Bone Shaker is tempted to win the Champion's Cup by Skelesaurus. They must work together to overcome Skelesaurus and his army of stone trucks!