Maroon 5 - Live at Casino de Paris
Sing along to emotional pop ballads and rocking hits from one of the world’s best-selling music artists. Grammy Award-winning Maroon 5 put on a magnetic performance at Casino de Paris, complete with moody lighting, heavy guitar riffs, and audience participation. Not to be missed!