The World
At the Beijing World Park, a theme park that displays small versions of famous world monuments, one of the performers, Tao (Zhao Tao), is dating a guard named Taisheng (Taisheng Chen). However, they have a difficult bond, full of jealousy and miscommunication. While Tao forms friendships with other performers, Taisheng develops a fascination with Qun (Yi-qun Wang), a woman trying to join her husband in France. Despite their differences, Tao and Taisheng attempt to continue their relationship.