Kamen Rider Gaim: Great Soccer Battle! Golden Fruits Cup!
Kamen Rider Gaim the Movie: Great Soccer Battle! Golden Fruits Cup! is a 2014 Japanese film, serving as the film adaptation of the 2013-2014 Kamen Rider Series television series Kamen Rider Gaim. It was released on July 19, 2014, in a double billing with Ressha Sentai ToQger the Movie: Galaxy Line S.O.S.. Nitroplus writer Jin Haganeya wrote the script which features the heroes and villains of Kamen Rider Gaim entering an alternate world where instead of forming dance troupes, they play soccer.