Masked Rider 555 20th Paradise Regained
Masato Kusaka (Kohei Murakami), who has returned, paired with Mari Sonoda (Yuria Haga) and others to work in cleaning shop "Kikuchi". Meanwhile, SMART BRAIN has become a governmental organization, led by Kitazaki and transformed into a company that aims to annihilate all Orphnochs.In order to protect the Orphnochs from extinction, Kusaka fought against SMART BRAIN's enforcer, Rena Kurumi (Rumika Fukuda). Surprisingly, she was assisted by Takumi Inui, who had disappeared years ago and returned as Kamen Rider NEXT Faiz!Mari and the others was left confused after being attacked by the new Faiz. Why is Takumi serving as a soldier in SMART BRAIN? What had happened after his disappearance? Their turbulent reunion marked the beginning of a new story involving Orphnochs and humanity.