Chaos
Malika, a young prostitute, is badly molested in the street by her pimp in front of Paul and Hélène, a well-off couple, carefully hidden in their car. Against all odds, Hélène leaves her husband and family behind to go to the hospital and take care of Malika, who lies in a coma. The mission Hélène assigned herself: to help Malika have a new life and, above all, to take her out of her molesters' claws...