Piccolo mondo antico
Piccolo mondo antico, known in English as Old-Fashioned World, is a 1941 Italian drama film directed by Mario Soldati and based on the 1895 novel by Antonio Fogazzaro. It belongs to the movies of the calligrafismo style.