Young Thugs: Innocent Blood
Young Thugs: Innocent Blood is a 1997 Japanese film directed by Takashi Miike. It is based on the autobiographical novel Kishiwada shōnen gurentai: Chikemuri junjō-hen written by Riichi Nakaba. It is the sequel to the 1996 film Boys Be Ambitious and is followed by the 1998 prequel film Young Thugs: Nostalgia.