The Pearls of the Stone Man
The Pearls of the Stone Man is a 2015 Japanese drama film directed by Yūzō Asahara. It was released on June 20, 2015. The film is an adaptation based on a novel by the same name written by Edward Mooney, Jr., and published by Sourcebooks. The Japanese translation is entitled Ishi o Tsumu Hito, from Shogakukan. Atsushi and Ryoko are a married coupled. They decide they want to live around nature and move to Biei in Hokkaido, Japan.