Shin Chan: The Golden Sword
Crayon Shin-chan: Fierceness That Invites Storm! The Hero of Kinpoko is an anime film released in 2008. This film, representing the 16th installment in the film series adapted from the widely recognized manga and anime series Crayon Shin-Chan, was produced by Shin-Ei Animation. The film, with a duration of 93 minutes, achieved commercial success, earning approximately 1.2 billion yen at the box office. It premiered in theaters across Japan on April 19, 2008.