Doraemon: Nobita and the Windmasters
Doraemon: Nobita and the Windmasters, also known as Doraemon and the Wind People, is a 2003 Japanese animated science fantasy film which premiered on March 8, 2003 in Japan, based on the Doraemon manga series by Fujiko F. Fujio. It is the 24th Doraemon film. It is partly based on the 1974 chapter "Phoony the Typhoon".