Doraemon: Nobita and the Island of Miracles - Animal Adventure
Nobita and Doraemon catch a big bird which has been extinct for 500 years. To protect the animal, the team goes to Beremon Island, where they meet a girl from the Rokkoro tribe and a boy who looks exactly like Nobita.