Bad Poetry Tokyo
Bad Poetry Tokyo is a 2018 Japanese crime drama romance thriller film written, directed, produced, and edited by Anshul Chauhan that stars Nana Blank, Kento Furukoshi, and Shuna Iijima. Bad Poetry Tokyo is Chauhan's debut film. The film is about abuse against women.