DECISIVE MATCH! BOY'S DORM vs GIRL'S DORM
During a marathon, the young people from a girls and boys’ dormitory meet and compete ? in the streets of the city ? in a breathless race which ends, for one of the girls, with a prodigious event on the seashore.