The Wandering Princess
Pu Zhe, the younger brother of the Emperor of Manchukuo, marries Ryuko the daughter of an aristocratic family. To the surprise of all, a deep love between Pu Zhe and Ryuko develops and is put to the test when Japan loses the war.