The Flying Wardrobe
The Cupboard Was Bare is a 1948 French comedy crime film directed by Carlo Rim and starring Fernandel, Pauline Carton and Annette Poivre. It was shot at the Boulogne Studios in Paris. The film's sets were designed by the art director Emile Alex.