An Emperor's Jewel: The Making of the Bulgari Hotel Roma
Explores the story of the extraordinary artisans and designers who contributed to the construction of a dream. A jewel located in the centre of Rome, between the Mausoleum of Emperor Augustus and Ara Pacis.