Secretos Prohibidos
Twin sisters live two completely opposite lives. Aubrey is successful, married and well-off, while Jennifer is a sex worker getting by and in hot water with the mob. Jennifer decides to hit up her estranged sister for help. But one day Aubrey vanishes into thin air and Jennifer takes on her sister's identity in order to find out what happens to her. As Jennifer lives Aubrey's life, she soon discovers the erotic secret society Aubrey belongs to, the night stalker, and the mysterious people Aubrey intertwined with...and all is not as it seems. Will Aubrey ever be found?