Saint Young Men: Season Two
Child-of-God Jesus (Matsuyama) is still roommates with spiritually awakened Buddha (Sometani) in Tachikawa City, Tokyo. They leave their familiar turf in Tachikawa for a pilgrimage to the anime holy land of Akihabara. There, they take photo booth pictures and thoroughly enjoy their holiday in the lower realm.