Bluebeard's Six Wives is a 1950 Italian comedy film directed by Carlo Ludovico Bragaglia, and starring Totò, Isa Barzizza and Carlo Ninchi. The film's sets were designed by the art directors Alberto Boccianti and Mario Rappini.