The Relation of Face, Mind and Love
Kang, a world renowned architect, seems to have it all until a car accident leaves him with a visual impairment that makes unattractive women seem beautiful. He falls in love with Wang Soh-jung, but he doesn't recognize her after his eyes are fixed.