Vision
Starring Juliette Binoche. Jeanne travels to mountains of Yoshino in Japan searching for Vision, a rare medicinal plant that only appears once every 997 years under special conditions and that can cure human weakness. On her quest, she will also retrace her past - in the same sublime, contemplative forest where Jeanne now hopes to find Vision, she experienced her first true love.