Live in Barcelona
Recorded in 2002, partly broadcast on CBS and performed to a crowd best described as “deliriously insane,” Barcelona captures the E Street Band with new addition Soozie Tyrell firing on all cylinders on the tour behind The Rising. Barcelona marked the first time that a complete Springsteen show was released on either audio or video.