Look at This
More than one decade later, Roque will release his first song and believes that he’ll become a hit artist. In a conflict with the tenants in Pelourinho, Mrs. Joana is still grieving for losing her children. Neusão lost her bar for a ruthless gang. The second generation has grown up and joined the fight for black people’s rights, in a good mood full of music and poetry.