Perfect World
Perfect World Perfect World is a 2018 Japanese romantic drama film based on the manga series Perfect World by Rie Aruga. Directed by Kenji Shibayama, the film depicts a love story between an architect who becomes disabled after an accident and an interior designer who develops a deep connection with him. It stars Takanori Iwata and Hana Sugisaki, supported by Kenta Suga, Sei Ashina, Aya Ōmasa, Magy, Kazue Itoh, Mantaro Koichi, and Naomi Zaizen.