Rudimental - Live at the Enmore Theatre
Turbo-charging UK soul met een verrassende drum 'n' bass, Rudimental's negen-delige live outfit veranderde het Sydney's Enmore Theatre in een triomfant dansfeest. Rudimental, live in Enmore Theatre in Sydney, AU. Opgenomen op 24 september 2013.