Slayers Great
Slayers Great is a 1997 Japanese anime film written by Hajime Kanzaka and directed by Kunihiko Yuyama and Hiroshi Watanabe. It was the third film released in the Slayers saga and was met with a generally positive reception from Western critics. Great was followed by Slayers Gorgeous in 1997.