Three Outlaw Samurai
Three lowly farmers capture the daughter of a greedy local governor. The men intend to hold the girl for ransom until taxes are lowered. Unfortunately, they do not have any combat experience and are outmatched by the governor's thugs. Luckily, Sakon Shiba (Tetsuro Tamba), a scrupulous wandering warrior, arrives in town. Shiba, his warrior friend Kyojuro Sakura (Isamu Nagato) and ex-government ronin Einosuke Kikyo (Mikijirō Hira) defend the peasants, which leads to a final, brutal showdown.