Trap
The erotic thriller follows screenwriter Jung-min, who takes a vacation at a rural inn after being dumped by his girlfriend. There, he meets attractive young girl Yoo-mi and finds himself irresistibly drawn to her. A sexual encounter that blurs the line between reality and fantasy takes place. However, their encounter turns into a nightmare when Yoo-mi asks Jung-min to kill the landlord.