Kakeru and Suguru are brothers who both have a flaming passion for soccer. However, while Suguru becomes a rising star in the Japanese youth soccer system, Kakeru decides to take on a managerial role after struggling on the field. But due to a cruel twist of fate, Kakeru ends up reevaluating the role he has chosen.