Sugarbunnies
Sugarbunnies are a character duo originally designed in 2004 for Sanrio by Kazumi Fukasawa. The duo are composed of twin bunnies called Shirousa and Kurousa, who specialize in making sweets and pastries. After the success of the franchise, Sanrio created more bunny twins who each specialize in their own jobs. They all live in the magical world of Bunniesfield. The characters gained a Japanese anime series in 2007.