Zegapain
Zegapain is a Japanese anime television series created by Sunrise. The series premiered in Japan on April 6, 2006 on TV Tokyo and also later aired on BS Japan and AT-X. On October 2, 2007, Bandai Entertainment released the first Region 1 volume of Zegapain with the last volume released on August 5, 2008. Following the 2012 closure of Bandai Entertainment, Sunrise announced at Otakon 2013, that Sentai Filmworks has rescued Zegapain, along with a handful of other former BEI titles.