Based on the manga of the same name by Toshiya Higashimoto serialized in the weekly manga magazine "Morning", Ryoma Takeuchi stars as Shin Tamura, a man investigating a murder perpetrated by his police officer father. The incident changed the fate of their family, and Shin and his mother now live in seclusion following the arrest of his father. On a certain day, Shin's beloved wife tells him, "Try to believe in your father." And so, Shin decides to meet with him at the detention center. However, Shin is enveloped in a fog on his way to visit the crime scene, and he travels back in time to 1989, right before the incident took place. Shin sees the warm smiles of his loving family and decides to prevent the incident from taking place in order to regain the happiness his family lost.