Dual! Parallel Trouble Adventure
Dual! Parallel Trouble Adventure is a Japanese anime series animated by AIC and created by Masaki Kajishima, best known for the Tenchi Muyo! franchise. It was originally broadcast on Wowow from April to July 1999 and was licensed in the US by Pioneer LDC, later known as Geneon. In addition to the original TV run, an OVA special was added to conclude the series as a de facto "14th episode".