Drossel, an heiress from a long aristocratic line of the House of Flügel, resides in a castle called the Tower of Tempest. She lives there with her large robotic butler Gedächtnis, who has been serving the family for generations. He reveres Drossel’s late father and diligently serves as her caretaker. Drossel also cares for Gedächtnis with whom she has grown up. They pass the time with supposedly intellectually stimulating conversations, only to be interrupted by unexpected, wacky events at times.