Motorhome Project World Club 2025
Do you like soccer and major sporting events? We invite you to experience the 2025 Club World Cup by touring the U.S. in a motorhome. Miami, Los Angeles, Orlando, Seattle, Nashville, Atlanta, New York. Watch games from the stands, discover local culture, and follow our adventure like a reality show. Proyecto Motorhome combines soccer, entertainment, and unique experiences. We're waiting for you!