Dong Ting Yao (Dawn Chen) is the sole survivor of a massacre that wiped out her entire family. Before his passing, her father instructs her to seek refuge with her arranged fiancé, Fang Yu Ze (Vincent Wei). Before she can flee, Ting Yao is horrified to see soldiers led by Yu Ze’s uncle Fang Tian Yi (Dai Gao Zheng) enter her family home, making her believe the Fang family is responsible for the massacre. When she eventually escapes from Tian Yi's captivity, she discovers that her half-sister has taken her place as Yu Ze's fiancée. Determined to seek revenge and reclaim her position, she stays at the Fang residence as a maidservant, but finds Tian Yi thwarting her every plan and even trying to seduce her. Will Ting Yao’s quest for vengeance succeed, or will Tian Yi emerge victorious? This 2022 Chinese drama series was directed by Lin Qing.