Niigata-Ichiban Yugata Recipe
Rice and Japanese Sake made in Niigata are particularly well-known in Japan for their high quality. There are many ingredients in this prefecture as well. "Yugata Recipe" introduces the wonders of Japanese cuisines, a cuisine that focuses on the harmony of a variety of ingredients. We will show you many recipes for meals you can cook easily using Niigata's ingredients.