Strongest Chil Woo
After crying out for Wooyoung’s life in her last moment, Chilwoo kills Heo Wondo but is discovered by Min Seung-guk.
While a series of random murders happen in town, Chilwoo discovers that Min is actually a history recording officer, who tries to reveal the truth of Prince Sohyeon's death.
Min accepts that the assassins’ activity can solve crimes that the government would not. The crew is now six people including Chilwoo, Min, and Jaja.