Time Bokan 2000: Kaitou Kiramekiman
Time Bokan 2000: Kaitou Kiramekiman is the eighth instalment in the Time Bokan series. Set in the near future, the world is shaken by a couple of young thieves named Kiramekiman, who issue warnings before they go into action. Once they set their sights on a target, they never fail to steal it. Meanwhile, a detective trio is in pursuit of the Kiramekiman group but are unable to catch them.