Five years after her time studying abroad in Japan, Choi Hong (Lee Se Young) works at her father's publishing company in Korea. Unexpectedly, she ends up running into her ex, Jungo Aoki (Kentaro Sakaguchi), who's now a successful author visiting Korea to promote his new book... that happens to be about their previous relationship and all the things Jungo wished he told Hong. Taken aback, Hong remains cold and distant with Jungo, not wanting to let their reunion stir up painful memories. Jungo, however, sees their encounter as an opportunity to try again and vows to do things differently this time around. Can these two heal the wounds of their past and write a new happy ending for themselves, or has the book closed for good on their relationship? This 2024 Korean drama was directed by Moon Hyun Sung and adapted from the novel of the same name by Gong Ji Young and Hitonari Tsuji.