Apgujeong Midnight Sun
Ya confesses her problems with her sister-in-law to her brother, telling him that she is too lazy and ungrateful; Muom's family talks about a child they used to take care of, Sun-dong.
Ya meets with Muom for the first time after visiting the fortuneteller; Sonji comes with Ya to tell him that the fortunetelling was actually about her, and Muom gets mad.
Ya and Muom meet for the fourth time, and Muom asks Ya to go to a fortuneteller with him; Ya gives the fortuneteller Sonji's information instead of her own.