Starring Hiroshi Kamiya
Former scientific prodigy and current hopeless otaku Junichiro Kagami reluctantly gets a job teaching high school physics. Dealing with “real-lifers” is lame, but Kagami soon finds himself drawn to his pupils, and they to his…unorthodox teaching methods.