Azumanga Daioh
It's finally summer vacation! Chiyo invites the girls over to her summerhouse for fun at the beach. Yukari and Nyamo both tag along as well.
It's Sports Day and the school is holding an athletics festival. Will Yukari's class and Sakaki win, or will Nyamo's and Kagura?