Fireball Humorous
The World To Come
Her nose deep in books, Drossel asks Gedächtnis where the library is located in the castle. Unable to get a satisfactory response, she makes a humorous proposal to her clumsy butler.
Drossel realizes how ephemeral her existence is. Gedächtnis, in an attempt to cheer her up, introduces her to the heart of the castle’s amazing security system. It digresses into a typical lesson on the strength of the heart.
Drossel tells Gedächtnis she has run out of clothes to wear to parties. They get into a discussion about appropriate attire. And the stars seem to be returning to their original alignment.