Invisible
Shimura Takafumi is a detective with a strong sense of justice. Meanwhile, a mysterious crime coordinator Invisible who goes by the name Kiriko, offers to cooperate with Takafumi and investigate various unsolved cases.
Kiriko suggests that Shimura infiltrate a black-market auction to investigate some stolen paintings; he sees a familiar knife used in a random murder.