Kamen Rider
Kamen Rider, later retitled as Kamen Rider Shin and also known as Skyrider, is a Japanese tokusatsu television series created by Shotaro Ishinomori and the sixth program in the Kamen Rider Series. The series was produced by Toei Company. The series aired every Friday at 7:00 PM on MBS from October 5, 1979 to October 10, 1980.