MÄR
Ginta and Jack arrive at Pazu Town on their journey in search of the ÄRM that could send Ginta back to his world. Can they find the Dimension ÄRM that Ginta once used, in this town that’s reputed to have everything?
Ginta and the others enter the frozen castle where they face the “Chess Pieces” for the first time. How will Ginta handle Ian, the Rook class Chess Piece?! And, who is this girl named Snow who is trapped inside the ice?