NCT LIFE in Gapyeong
Including JUNGWOO, who makes his first appearance, this is the first NCT LIFE series with all nine NCT 127 members. The members' competitiveness and teamwork get revealed as they start a vacation battle in the hottest vacation spot in Korea, Gapyeong. With a mixture of amazing games including random games, morning mind games, underwater battles, and tough missions, the members go through a mixture of emotions. Join the NCT 127 members' vacation as they enjoy all sorts of delicacies in a luxurious venue.
Among City is in chaos due to devils JAEHYUN and DOYOUNG's secret game plan. It becomes neck and neck between the devils and the humans when a mission ace member turns the tables. Next, the members fearlessly take on a new mission on top of the water. Finally, the nine NCT 127 members gather for a feast to end their trip! However, they play one last game.